weloveanime

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Shaman King Challange! Del 2

Av Wilma och Linn - 8 juli 2013 16:58

Tjenare! Nu kommer del 2 i Shaman King challange!

6. Favorit tjejkaraktär?
Svar: Lyserg! Nerå, nu var jag dum! XP *SLAP! x100*. Det är nog Matilda från Team Hanagumi :-)

7. Favorit killkaraktär?
Svar: Nu ska det stå Lyserg! :-D <3

8. Favorit och minsta favoritpatch och varför?
Svar: Av patcherna gillar jag nog Ruthfor mest men jag vet inte varför. Trots att hon bara är med i näst näst sista kapitlet i mangan (är inte med i animen tror jag :-/ ) Min minsta favorit av patcherna? Öhm... Det kan vara han i femte området till Hao på slutet (ingen fattade, jag vet). Jag minns inte vad han hette men han var dryg - -

9. Funibari Onsen eller The Ren?
Svar: Jag vet inte riktigt, tror det är Funibari Onsen.

10. Favorit Chocoloveskämt?
Svar: Eftersom att jag inte tittat på animen så är den frågan ganska svår. Annars från en fanfic jag läste (Life Without You av kwaii gurl-11, rekommenderas starkt) så fårgade Chocolove nåt sagoskämt och svaret var Cinde-RENilla och jag höll på att dö av skratt! XD

Så, det var ytterligare 5 frågir och svar så nu får ni vänta till nästa gång! :-D
/Linn d^ ^b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma och Linn - 30 juni 2013 14:39

Tjänare! Jag tänkte nu köra första delen av en Shaman King challange! :-D . Då kör vi! 1. När upptäckte du Shaman King? Svar: Nu i våras då jag var ner till biblan för att hämta några Naruto-böcker. Då gick jag och Wilma-san till mangahyllan. Jag v...

Av Wilma och Linn - 19 maj 2013 18:24

Hello everyone! Igår fyllde Lyserg år!! Jag hade räknat fel på dagarna så jag trodde att det var idag... Jag skäms över det °-_-. Lyserg är en kille från London vars dröm är att bli världens bästa detektiv. Gan är ganska tyst av sig och är ofta gan...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:45

Tjenare! Igår under SO:n så sökte jag efter en sak på Youtube. Jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" Och det fanns!!!! :-D :-D :-D . Men bara två klipp men de var bra! :-D . Nu går vi vidare till challange 8 (som vi var på. Jag skämms över de...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:39

Tjeenare! Idag har det varit en toppendag, ni kan kan kolla min eller Wilma-san's bloggar senare ifall vi har skrivit om den :-) . Igår under SO:n så var jag tvungen att söka efter en sak på Youtube. Så jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" oc...

Av Wilma och Linn - 16 maj 2013 21:02

Jag har inte så mycket tid så nu kommer utmaning... 6? Jag vet faktiskt inte!XD En animekaraktär du är kär i. Svar: Uhm... Ja... ~^ ^~. Okej, OM jag ska vara ärlig... (Oh my Yoh! ~x x~).................................. Yoh eller Lyserg!!! Så nu ha...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards