weloveanime

Alla inlägg under juni 2013

Av Wilma och Linn - 30 juni 2013 14:39

Tjänare! Jag tänkte nu köra första delen av en Shaman King challange! :-D . Då kör vi!
1. När upptäckte du Shaman King?
Svar: Nu i våras då jag var ner till biblan för att hämta några Naruto-böcker. Då gick jag och Wilma-san till mangahyllan. Jag ville ha nåt mer att läsa så jag tog bara någon bok och det vart första Shaman King-boken d^ ^b

2.Favoritkaraktär och varför?
Svar: Min favoritkaraktär är utan tvekan Lyserg! Han är jättesöt och är en såndär lite blyg karaktär med.dåligt självförtroende. Jag gillar sådana karaktärer, troligtvis för att jag också är ganska blyg och har ganska dåligt självförtroende.

3.Vad gör att du älskar Shaman King?
Svar: Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig ~^ ^~. Jag älskar karaktärerna och serien är t ex fantasy och fantasy, älskar de båda. Den är även spännande :-)

4. Vad är din åsikt om slutet i mangan?
Svar: Det var väl sisådär :-). Ett oväntat slut men jag var lite besviken på hur mycket Takei's ritstil förändrats :-/.

5. Favoritstrid?
Svar: Öhm... I mangan vet jag inte, det kan vara då Yoh och Matamune slåss mot Oni för att rädda Anna (Osorezan Revoir)

Det var första delen av challangen! Hoppas att ni gillsde mina svar på frågorna <^ ^>
/Linn <^ ^>

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards