weloveanime

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma och Linn - 19 maj 2013 18:24

Hello everyone! <(^ ^)>
Igår fyllde Lyserg år!! Jag hade räknat fel på dagarna så jag trodde att det var idag... Jag skäms över det °-_-. Lyserg är en kille från London vars dröm är att bli världens bästa detektiv. Gan är ganska tyst av sig och är ofta ganska lessen i animen tror jag :-( . Menmen! Så, GRATTIS I EFTERSKOTT LYSERG DIETHEL!!! :-D :-D :-D <3 <3 <3 <3 <3
/Linn :-D <3
Ps! Jag kan inte lägga ut någon bild flr då raderas allt och appen startar om :-\ .

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:45

Tjenare! Igår under SO:n så sökte jag efter en sak på Youtube. Jag skrev:
"Shaman King Brother My Brother"
Och det fanns!!!! :-D :-D :-D . Men bara två klipp men de var bra! :-D . Nu går vi vidare till challange 8 (som vi var på. Jag skämms över den förra challangen... ~° °~)
Ditt favorit anime-par (kärlekspar då)
Svar: Naruto och Sasuke! Nerå, *slap!* . Sorry för det där...
Rätt svar är: Yoh och Anna! De är så sööta tillsammans! Och fast det inte syns särskilt mycket så älskar de varandra jättemycket! <3 <3 <3 <3 ^ ^ . Det var allt för mig!
/Linn :-) <3

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:39

Tjeenare! Idag har det varit en toppendag, ni kan kan kolla min eller Wilma-san's bloggar senare ifall vi har skrivit om den :-) . Igår under SO:n så var jag tvungen att söka efter en sak på Youtube. Så jag skrev:
"Shaman King Brother My Brother" och det fanns!!! :-D :-D :-D . Men bara två klipp som jag kunde hitta... :-/ . Men de var bra ändå! :-) . Så här kommer challange 8 (var vi visst på. Jag skämms över den förra challange... ~° °~. ):
Ditr favorit anime-par (kärlekspar då).
Svr: Hm... Ja... Naruto och Sasuke! XD *slap!* sorry för det dära... Nu ska jag vara allvarlig. Men det är ju så klart Yoh och Anna! ~^ ^~ . De är så söööta tillsammans och fast man inte tror det så älskar de varandra väldigt mycket! <3 <3<3 <3 <3 <3. Det var allt för mig!
/Linn :-)

Av Wilma och Linn - 16 maj 2013 21:02

Jag har inte så mycket tid så nu kommer utmaning... 6? Jag vet faktiskt inte!XD
En animekaraktär du är kär i.
Svar: Uhm... Ja... ~^ ^~. Okej, OM jag ska vara ärlig... (Oh my Yoh! ~x x~).................................. Yoh eller Lyserg!!! Så nu har jag sagt det! Bäst att soara inlägget innan jag suddar ut det. Bye!
/Anna ~x x~

Av Wilma och Linn - 14 maj 2013 15:46

Hellu!

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag hade ont i magen :c

Men jag mår bättre nu! ^^

Missade dock ett matteprov vi hade... men jag hoppas att jag får göra om det sen.

Anyways, dags för dagens utmaning!


"Day 3: Din favorit kill-anime karaktär?"


Oh... that´s like the hardest question ever! D: Nä men, uhm... Det finns så många jag gillar!

Det står nog mellan Matt från Death Note, L från Death Note och Zoro från One Piece!

Ehe, jag kunde inte välja så det får bli alla tre! ^w^

Dock så hade jag önskat att Matt kunde fått en längre screentime i animen! :/



^ Matt Jeevas

^ Roronoa Zoro

^ L Lawliet


Well folks, that was all for me!

See ya!

 

Av Wilma och Linn - 14 maj 2013 15:16

Hallå där! :-) . Jag glömde säga en sak nyss och det var att jag laddade ner ett nytt spel igår! :-D . Och det var Shaman King- Legacy Of The Spirits. Det är väldigt kul tycker jag! Grafiken är kanske inte den bästa men! Oavsett grafiken så kan spel vara väldigt bra! Man kan ta pokemon t ex. Jag brukar spela bland de gamlaste pokemon-spelen, vissa är svartvita men de är jättebra ändå! :-D . Men NU har jag sagt allt jag skulle säga tror jag :-) . Huj!
/Linn :-)

Av Wilma och Linn - 14 maj 2013 14:53

Tjenare!
Rubriken=Bilden
Jaha, just nu sitter och lyssnar på We are (One Piece första opening tror jag), Shaman King theme och Brother My Brother <3. Men vad kan man inte vänta sig av mig? XD . Okej, utmaning 6:
En anime som du vill titta på men inte har gjort ännu.
Svar: Öhum.... Jag har ingen aning.... :-S . Eller jo!! Kanske Fox Girl om det är en anime annars så vill jag se Wolf's Rain!! Jag har försökt att hitta så att jag kan läsa den men jag har inte hittat den! Men det SKA finnas! (det var reklam i en Naruto-bok).
Och nu bilden, ni fpr gärna kommentera vilka ni håller på! XD eller vilka ni tycker bäst om! Själv så tycker jag nog Yoh och Ren. Men jag hade velat hålla på Horohoro men jag gillar inte Ryu... -_-
Om det hade varit Yoh och Horohoro hade jag lugnt hållit på dem!! Det var allt för mig så vi höres!
/Linn :-)

Av Wilma och Linn - 13 maj 2013 19:57

Gokväll!

Nu är jag tillbaks igen för att köra "Day 2" av 30 days anime challenge! C:

Förövrigt så har jag inget speciellt att skriva idag. Men men, let´s begin!


"Day 2: Vilken är din favorit anime (än sålänge)?"


Uhm... det stor nog mellan Death Note och One Piece! Jag kan inte välja D:

Hoppas man får välja två, fast Death Note kanske kommer lite före, eller... ugh jag vet inte! Jag kör på båda två! :D

 

   

 


Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards