weloveanime

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Grattis Yoh OCH Hao!!!! :-D :-D :-D

Av Wilma och Linn - 12 maj 2013 00:51

Heeej igen! Idag är det 12:e Maj och idag fyller Yoh OCH Hao år!!! Det är det som har varit hemlisen! Yoh och Hao är tvillingar!! :-D :-D . Så odag fyller de år! (Men jag vet inte hur mycket (-^¿^-) ) Ni vet nyss när jag nästan sa för mycket? Den här låten, Brother My Brother, den passar SÅÅÅ bra in på dem två! ^¿^ . Jag vill inte avslöja nåt i förväg men de kommer att slåss senare för Hao vill utrota alla männsikor utom shamanerna och sedan härska över dem, fin önskan, jag vet! XD . Men det behöver inte bry oss om nu. Men jag kan se hur klart och tydligt som helst hur de slåss framför mig med musiken i bakgrunden. Och då är det Yoh som känner som sångaren sjunger då då. Ni borde lyssna på låten ! ^¿^ . Jag älskar den! Så då vet ni det då :-) . Yoh och Hao är tvillingar :-) ^¿^ . SÅ GRATTIS YOH OCH HAO!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D
/Linn :-D :-D :-D :-D :-D
Jag kanske råkade ta nån bild två gånger menmen... ^¿^ . Den sista bilden är en liten jämförelse. Lika va? :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma och Linn - 8 juli 2013 16:58

Tjenare! Nu kommer del 2 i Shaman King challange! 6. Favorit tjejkaraktär? Svar: Lyserg! Nerå, nu var jag dum! XP *SLAP! x100*. Det är nog Matilda från Team Hanagumi :-) 7. Favorit killkaraktär? Svar: Nu ska det stå Lyserg! :-D ...

Av Wilma och Linn - 30 juni 2013 14:39

Tjänare! Jag tänkte nu köra första delen av en Shaman King challange! :-D . Då kör vi! 1. När upptäckte du Shaman King? Svar: Nu i våras då jag var ner till biblan för att hämta några Naruto-böcker. Då gick jag och Wilma-san till mangahyllan. Jag v...

Av Wilma och Linn - 19 maj 2013 18:24

Hello everyone! Igår fyllde Lyserg år!! Jag hade räknat fel på dagarna så jag trodde att det var idag... Jag skäms över det °-_-. Lyserg är en kille från London vars dröm är att bli världens bästa detektiv. Gan är ganska tyst av sig och är ofta gan...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:45

Tjenare! Igår under SO:n så sökte jag efter en sak på Youtube. Jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" Och det fanns!!!! :-D :-D :-D . Men bara två klipp men de var bra! :-D . Nu går vi vidare till challange 8 (som vi var på. Jag skämms över de...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:39

Tjeenare! Idag har det varit en toppendag, ni kan kan kolla min eller Wilma-san's bloggar senare ifall vi har skrivit om den :-) . Igår under SO:n så var jag tvungen att söka efter en sak på Youtube. Så jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" oc...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards