weloveanime

Alla inlägg under april 2013

Av Wilma och Linn - 23 april 2013 21:12

Tjänare på er! Jag har ganska ont om tid just nu så här är lite bilder som jag hittade på Google. Jag var bara tvungen att slänga in litw Shaman King! ;-) <3 . Den sista bilden är en liten sak som jag hittade på idag. Han hetee Mikami (tack för namnet Wilma-san! :-D ) . Ha det bra!
/Linn:-)

Av Wilma och Linn - 21 april 2013 20:09

Hej! Det här är då mitt första inlägg på denna blogg. Wilma här ^^

Jag är en tjej på 14 år som älskar anime/manga och tv-spel! Min favorit manga/anime är Death Note♥

När det kommer till tv-spel så spelar jag mest spel från Nintendo t.ex The Legend of Zelda och Pokémon. Jag gillar även att spela en del skräckspel c:

Som Linn skrev i det förra inlägget så kommer den här bloggen då handla om anime/manga!

Vi kommer lägga in bilder, fakta och andra grejer! Men jag hoppas att ni kommer att gilla våran blogg! Ursäkta om headern inte blev den bästa, men jag ska försöka fixa den litegrann.

Anyways, har inget mer att skriva för den här gången. Men vi får höras sen! Slänger in några random bilder ^^

      

 


Av Wilma och Linn - 21 april 2013 18:12

Hejhej på er! (det är Linn) . Detta är den första gången som jag bloggar på denna blogg. Ja, jag heter Linn, är 14 år och bor i Sverige (fast det tror jag att ni listat ut när jag skriver på svenska :-) ) Detta är ju en anime/manga blogg så det kommer väl lite bilder på olika animes/mangas och om ni har nån särdkild manga ni vill se extra mycket så får ni kommentera det i så fall ^¿^ . Det kommer nog mest bilder frpn Shaman King eftersom det är min favoritanime ^¿^ <3 <3 <3 . Just nu sitter jag uppe i ett träd på våran gård för att fly från mina bröder! XD . Fast jag älskar att klättra i träd, man kan ju också säga att jag är en naturälskare så jag älskar att vara ute i naturen när det är fint väder ^¿^ . Så nu får ni njuta av lite Shaman King bilder ^¿^ . PS! Lyssna på Shaman King Theme! Den är JÄTTEbra! Jag älskar den!! <3 . Jaja, vi syns nån annan dag! :-D
/Linn :-)
bilderna är några jag gjorde (jag har inte ritat dem, utan jag gjorde som ett collage typ ^¿^)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards