weloveanime

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Grsttis igen Yoh och Hao!!!! :-D

Av Wilma och Linn - 12 maj 2013 20:44

Heeej, det är andra gången nu med:
GRATTIS YOH OCH HAO!!! :-D :-D :-D :-D :-D
Sorry men jag är väldigt glad för dem (om de nu funnit på riktigt! XD )! Så grattis igen på er!!
På tal om Yoh, jag funderar på att ha kläder son liknar Yohs lite i skolan imorron. Som en liten cosplay typ, vad tycks om det? ^¿^ .
(Yippie! Jag lyssnar på Brother My Brother, men den låten är så bra!!!!)
Nu till utmaning 5:
Nån anime som du skämms över att ha gillat.
Svar: Shaman King!!! Nerå, så skulle jag ALDRIG säga!! =-O . Öh... Jag vet faktiskt inte... :-S .
"Brother, my brother, tell me, what are we fighting for?"
hehe.... XD . Aa, men bye för idag då!
Grattis Yoh och Hao!!!
/Linn :-D
Ni kanske känner igen nån bild men det är struntsamma :-) Anna är med på en av bilderna också. Förresten! Hao är den med längst hår och Yoh brukar ha ett par orangea hörlurar på sig ^¿^ . Så ni vet vem som är vem om ni inte visste :-) . Annars så är det lite random bilder ^¿^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma och Linn - 8 juli 2013 16:58

Tjenare! Nu kommer del 2 i Shaman King challange! 6. Favorit tjejkaraktär? Svar: Lyserg! Nerå, nu var jag dum! XP *SLAP! x100*. Det är nog Matilda från Team Hanagumi :-) 7. Favorit killkaraktär? Svar: Nu ska det stå Lyserg! :-D ...

Av Wilma och Linn - 30 juni 2013 14:39

Tjänare! Jag tänkte nu köra första delen av en Shaman King challange! :-D . Då kör vi! 1. När upptäckte du Shaman King? Svar: Nu i våras då jag var ner till biblan för att hämta några Naruto-böcker. Då gick jag och Wilma-san till mangahyllan. Jag v...

Av Wilma och Linn - 19 maj 2013 18:24

Hello everyone! Igår fyllde Lyserg år!! Jag hade räknat fel på dagarna så jag trodde att det var idag... Jag skäms över det °-_-. Lyserg är en kille från London vars dröm är att bli världens bästa detektiv. Gan är ganska tyst av sig och är ofta gan...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:45

Tjenare! Igår under SO:n så sökte jag efter en sak på Youtube. Jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" Och det fanns!!!! :-D :-D :-D . Men bara två klipp men de var bra! :-D . Nu går vi vidare till challange 8 (som vi var på. Jag skämms över de...

Av Wilma och Linn - 17 maj 2013 20:39

Tjeenare! Idag har det varit en toppendag, ni kan kan kolla min eller Wilma-san's bloggar senare ifall vi har skrivit om den :-) . Igår under SO:n så var jag tvungen att söka efter en sak på Youtube. Så jag skrev: "Shaman King Brother My Brother" oc...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 14 år som älskar manga och anime. Några av våra favoritanimes är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards